יום שבת, 21 ביולי 2012

מסיבת רחוב הרצליה 14.7.2012


הזמרת סול

סול צבי, אשפית הייטק, מייסדת ומנכ"לית חברת Genieo, לטכנולוגיה אישית ברשת, מומחית לאבטחת מידע, לוקחת את מאוויה הכמוסים קדימה ויוצאת במסע מוסיקלי מסוג אחר. "מגיעה משם", זהו שם אלבום הבכורה של סול, יצירה מוסיקלית המשלבת אסופת שירים בסגנון פולק יחד עם פואמה, "שירה של עטרה", המתחברת יחדיו לכדי תופין טעים ומענג.



להורדה

נועם פנחסוב

הוציא את אלבומו הראשון-אני וכל המחשבות-ב2009 \\בחמש השנים האחרונות הגיע עם מופע אקוסטי לכל רחבי הארץ כשמאחוריו כ-300 הופעות \\ביולי 2008 נפתח סיבוב הופעות חשמלי בליווי שמונה נגנים , המופע התקיים ב'צוותא לולה' בתל אביב ונמשך עד היום בכל הארץ \\


להורדה

רד בנד מארחים את מאור כהן

רד בנד (Red Band) היא להקת בובות ישראלית המנגנת מוזיקת רוק. הלהקה מורכבת משלוש בובות המופעלות על ידי המוזיקאים ארי פפר, עמי ויזל ומיכה דומן. בהופעות הלהקה נראות הבובות שרות ומנגנות, כחלק טבעי מן המופע, כאשר מפעיליהן שרים ומזיזים את פיהם במקביל ומנגנים דרך ידי הבובות המולבשות עליהם.
הלהקה התחילה את דרכה ב-2005 בשם "The Puppet Folk Revival" (מילולי: "תחיית פולק הבובה") כאשר ניגנה בעיקר במופעי רחוב במדרחוב נחלת בנימין ובאירועי תרבות רחוב נוספים ובמועדונים בתל אביב. בקיץ 2008 שינתה הלהקה את שמה ל"Red Band" (מילולי: "הלהקה של רד") והפכה לסדרת טלוויזיה בכיכובן של הבובות. הסדרה משודרת לצופי חברת HOT, באמצעות שירות ה-VOD.

מאור כהן (נולד ב-1 במאי 1974) הוא זמר-יוצר, שחקן ובדרן ישראלי, סולנה של להקת הרוק ישראלים\פעולה\סקס. בתחילת שנות התשעים הנהיג את להקת הרוק המשפיעה זקני צפת, ומאז התפרקותה כיהן כסולן במספר הרכבים מוזיקליים, רובם במשותף עם חבריו לשעבר בלהקה. בנוסף, שיחק כהן במסודרים ובארץ נהדרת.
בתחילת דרכו המוזיקלית זכה בתקשורת לכינוי "ילד הפלא של הרוק הישראלי" על רקע הופעותיה החיות הכריזמטיות של להקת זקני צפת במסגרת סצנת הרוק האלטרנטיבי התל אביבית של אז. חלק מהפרויקטים בהשתתפותו של כהן כוללים מוטיבים הומוריסטיים או "שטותניקיים" ברוח הופעותיה של זקני צפת, כמו למשל שיר שכולל רק מילה אחת ("ריקי" של זקני צפת), שירים שמושרים בקול ילדותי (צמד ראות) או נשי ("בחור חשדן" של הבליינים), מעברים קיצוניים בין סגנונות מוזיקליים במסגרת אלבום אחד (זקני צפת, הבליינים, צמד ראות), וחיקויים של זמרים ישראלים מוכרים ("שוביניסט" ו"השד" של הבליינים). כהן הוציא גם שני אלבומי סולו מוערכים שהופקו מוזיקלית בידי פיטר רוט.



להורדה

היהודים

תום פטרובר ואורית שחף נפגשו במהלך שירותם בלהקה צבאית. הם החלו להופיע כצמד בשם "תום והפצצה" בפאבים ובמועדונים קטנים, בגרסאות כיסוי ללהקות כמו "פרל ג'אם", "נירוונה", "סטון טמפל פיילוטס" ו"לד זפלין". בשנת 1992 הפך הצמד ללהקת "היהודים" המורחבת. בתחילה מנתה הלהקה את פטרובר ושחף בשירה, אבי יפרח בבס, ערן מיטלמן בקלידים, שמוליק בודגוב בגיטרה ואשר פדי בתופים.
היהודים במהלך הופעה עם שלום חנוך בקיסריה, 2010.
באוגוסט 1995 הוציאה הלהקה את אלבומה הראשון, "מציאות נפרדת". ערב יציאת הדיסק התקיימה במועדון "הלילה ה-12" הופעתה הראשונה של הלהקה. האלבום והלהקה זכו לחשיפה ה"ממלכתית" הראשונה שלהם בסרט "צעירים לנצח", ששודר לראשונה בערוץ 2 בדצמבר 1996. בפסקול הסרט שובצו 6 שירים של הלהקה, לרבות השיר "הימים שלנו" המושמע בשיאו של הסרט, ונקטע בסצנת תאונת הדרכים החזיתית. לאחר השממה התקשורתית בה התקבל האלבום, הייתה זו חשיפה משמעותית של הלהקה לקהל. ביולי 1998 הגיע האלבום "מציאות נפרדת" לאלבום זהב, ובהמשך הגיע למעמד פלטינה כפולה. חודש לאחר מכן יצא לחנויות אלבומה השני של הלהקה, שנשא את שמה, והגיע גם הוא למעמד אלבום זהב.
היהודים במהלך הופעה עם שלום חנוך בקיסריה, 2010.
ב-1999 זכתה הלהקה בתואר "להקת השנה" של גלי צה"ל. ביולי באותה שנה פתחה הלהקה את הופעתה של להקת מטאליקה באמפיפארק בראשון לציון, ובשנת 2000 את הופעתה של רייג' אגיינסט דה מאשין בארץ. בתחילת 2001 החלה הלהקה להקליט את אלבומה השלישי, "פחד מוות", שיצא לאור ב-9 ביולי 2002.
באוגוסט 2003 הוציאה הלהקה אלבום כפול ו-DVD שתיעדו הופעה במועדון התיאטרון ביפו בינואר של אותה שנה. זמן קצר לאחר מכן עזב יפתח שחף (גיטרה חשמלית) את הלהקה והוחלף על ידי שני גיטריסטים - דניאל ברכר וגיא באר. הופעתם הראשונה בהרכב הייתה באמפי וואהל בתל אביב, ב-23 באוגוסט 2003.
ביולי 2004 הוציאה הלהקה אלבום הופעה אקוסטית שנקרא "Unplugged". האלבום גרף הצלחה רבה, במיוחד בשל השיר "אם כבר", שהושמע רבות ברדיו.
במאי 2007, שוחרר הסינגל הראשון מתוך האלבום הרביעי, "פורטה", "אין לך מקום". האלבום שוחרר ביום שישי ה-13 ביולי 2007, וכלל 15 שירים, מתוכם 4 באנגלית. האלבום זכה בתואר "אלבום השנה" בטקס פרסי עמ"י ה-4 של ערוץ מוסיקה 24, ובמרץ 2008 הגיע למעמד אלבום זהב, לאחר שנמכרו ממנו למעלה מ-20,000 עותקים. במהלך הופעה בפסטיבל "רוק עצמאות" הודיעו חברי הלהקה על עזיבתו של אבי סטרול, שהוחלף בניר מימון.

להורדה

אין תגובות: