יום שלישי, 2 בספטמבר 2008

וידאו: ברי סחרוף, בר מצווה לנענע דיסק, נובמבר 2001

הנה משהו שרציתי שיהיה פה כבר הרבה זמן: הופעה בוידאו. בשבוע שעבר יצר איתי קשר בחור נחמד בשם ליאב, שהציע לחלוק איתי ואתכם את ארכיון הקלטות המאוד מרשים שלו. ביצענו את ההעברה והופתעתי מהכמות הגדולה, וגם שמחתי כי עכשיו אפשר לשדרג את הבלוג הזה. בשלב ראשון אני מעלה את ההופעה הזאת כניסוי, בעיקר כדי לבדוק את מידת ההיענות שלכם והתגובות על האיכות. ובעניין האיכות - לצערי איכות הסאונד בקלטות הוידאו נמוכה, ואין לי כל כך מה לעשות בנידון. אבל בשביל האספנות ובשביל הוידאו, זה שווה.
תודה גדולה לליאב על הקלטות.

מקור: ערוץ 8 | תזמון: 46 דקות | גודל: 391MB
וידאו: Xvid, 720x544
אודיו: mp3 160kbps
להורדה

ברי סחרוף

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה שדרוג נהדר !
את ההופעה עצמה כבר יש לי במחשב מהאמיול, אך אני מתרשם כי איכות הוידאו פה גבוהה בהרבה, תודה רבה!
אשמח מאוד לעוד הופעות של ברי סחרוף, אהוד בנאי, ולמרות שאני מניח שזה טיפה נדיר בימינו חח, הופעות מצולמות של יהודה פוליקר.

אנונימי אמר/ה...

שדרוג מבורך
תודה רבה!

Alex Jilitsky אמר/ה...

מצוין!

הרעיון מצוין ומצאת אחלה הופעה להתחיל איתה!

אנונימי אמר/ה...

נפלא - איזה כיף! מצפה להופעה של אינפקציה :-)

ועוד שאלה - האם יש תיעוד של החברים של נטאשה מבצעים את כל רדיו בלה-בלה?

israboot אמר/ה...

לא ידוע לי על תיעוד כזה, אולי יש לחברי הלהקה...
ולגבי אינפקציה - מעניין,
לא חשבתי על זה.
צריך לבדוק אם יש משהו סביר.

Eyal David אמר/ה...

יופי של שדרוג! אשמח לעוד וידאו של ברי, פורטיסחרוף או מיכה שטרית.
בכלל כל הכבוד על הזמן האחרון בו יש המון בוטלגים! המשיכו כך!

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד ! יצא מצויין ! יותר טוב ממה שחשבתי .
הסאונד דווקא סביר ואיכות הוידאו טובה .
רק עשית תיאבון לעוד ועוד ועוד ועוד...
ושכולם יהנו !

Unknown אמר/ה...

נכנסתי לאיזשהו אתר כדי להפיק לבן שלי אירוע לבר מצווה שלו, ואני רוצה להתייעץ עם אנשים לגבי חברות קייטרינג, דיג'יים ומקומות לאירוע, אז אני שואל אתכם מה אתם מציעים?
אגב ראיתי שם כל מיני חברות בכל הקטגוריות.
אני אשמח אם משהו יציע לי מתוך הרשימה.
בכל מקרה האתר שהייתי בו www.1213.co.il