יום שבת, 7 ביולי 2012

פסטיבל הבירה מתחת התחנה 5.7.2012




רוח דוד

להקת גרוב מרעננת
מוסיקה מערבית ואתנית


תופים - טאג'ר, בס - אוריה ברטל, סקסופונים - עובד פינצ'ובר ויותם ברק, עוד ופרקאשן - רן שבו, פסנתר - יונתן דסקל, שירה - דניאל קריאף, הפקה מוסיקאלית - אביה קופלמן, לחן עיבוד ושירה - מתן דסקל


להורדה

יוני ליבנה

אין שם בשוליים ההזויים של הרוק הישראלי פועל יוני ליבנה. אם אתם לא חלק מהבועה התל אביבית הסיכוי שנתקלתם בו הוא קטן מאוד. זה לא מקטין מגודלו של האמן והיוצר הייחודי הענק הזה, שהיה לי הכבוד והעונג לחלוק איתו במה אחת במרתף עשר המנוח בחיפה לפני כמה שנים.
הבוקר קמתי עם יוני ליבנה בתוך הראש, וזאת סיבה מצויינת לכתוב עליו כאן בטור היומי. הפרוייקט החדש שהוא מריץ עכשיו נוטל אנשי תנועה מרחבי הגלובוס והרשת,
ונותן להם להרביץ אותה בריקוד אינדיבידואליסטי לצלילי "אלנבי 40", אחד משירי האלבום החדש שבדרך.
וודאי תשימו לב לקולו הייחודי של יוני, ולאופן שבו הוא נותן השראה לאיש הצעיר הזה שבקליפ להתנועע. אכן, יוצא דופן ומיוחד. קליפ מרענן ליום קיץ לח שכזה.

להורדה

זבולון דאב סיסטם

פאפא ג'יבלי – שירה
ינון פרץ – חצוצרה
נמרוד טלמון – טרומבון
אילן סמילן – גיטרה
אלון כרמלי – בס
אסף סמילן – תופים
ראס קלצ'ה - סאונדואפקטים

רוטס,  רוק,  רגאיי, דאב
הרכב ישראלי חדש, שהוקם בשנת 2006, המנגן חומר מקורי לצד עיבודים חדשים לרידימים ג'מייקנים מוכרים. ההרכב גיבש צליל רענן, חדש ויחודי שנוצר משיתוף פעולה בין הנגנים לבין טכנאי הקול.
בשונה מהאופן המסורתי בו נעשה הדאב (הטכנאי ממקסס מחדש את השירים לאחר שהוקלטו מבלי שעבודתו תשפיע על אופן הנגינה), RAS KULCHA יוצר את גרסאות הדאב יחד עם הנגנים, תוך כדי שהוא משפיע ומושפע מנגינת ההרכב ולמעשה משמש כנגן נוסף בהרכב.
בהופעה זו התארח יוסף המספר!

להורדה

ההיביג'יביז
ההיביג'יביז - הרכב בלוז ורוקנ'רול תוסס ואנרגטי, בהופעה שתגע לכם בנשמה אך גם תגרום לכם להזיז את הטוסיק!
ההיביג'יביז לוקחים את הקהל למסע מרתק, אל השירים של גדולי זמרי הבלוז ולהקות הרוק הקלאסי משנות ה60 וה70. בין היתר, כולל המופע משיריהם של מאדי ווטרס, אריק קלפטון, בי בי קינג, לד זפלין, אלביס פרסלי, באדי גאי, ליטל וולטר, פרדי קינג, קרידנס קלירווטר רביבל ועוד רבים וטובים.
הסולן ונגן המפוחית גיא דגן (בנה של זמרת הנשמה הישראלית צילה דגן), בסגנון הגשה דרמטי, רגיש וייחודי, בשילוב המפוחית הווירטואוזית, כובש בנוכחותו ומקסים את השומעים. הגיטריסט אסף ברק מפליא בנגינה מהודקת, סולואים סוחפים וצליל אותנטי, המזכיר את גדולי הגיטרה, כגון סטיבי ריי ווהן ואריק קלפטון. חטיבת הקצב של הלהקה מורכבת משניים מוותיקי סצינת הבלוז בארץ, הבסיסט רפי ידידיה ('בלאק אנד בלוז') והמתופף יחיאל ברוור (ה'דיילי בלוז', שלמה מזרחי ואחרים). את ההרכב משלים הקלידן הוירטואוז כפיר צעירי, שמנגן עם גדולי האמנים בארץ.
ההיביג'יביז מופיעים במועדונים, פאבים ואירועים בכל רחבי הארץ ותמיד משאירים אחריהם אנשים שמחים ופרצופים מחייכים!
מארחים את אריה מוסקונה!

להורדה

תגובה 1:

goblin אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.